帖子详情

【工作午餐日记】我要尝遍正佳@和民--感受跪着为你服务的态度

1360656美食&下厨



中午和同事又无带饭,所以就一齐去佐公司附近的和民食饭..话说虽然和民有好多间分店,但我真系第一次黎呢度食饭,哈哈,终于感受到传说中的“跪着为你服务”,当时真系毫无心理准备,叫个服务员姐姐过黎,距忽然“扑通”一下跪佐系度,吓佐我地两个一跳,哈哈
2011/10/10
全部回帖
D刺身望落好新鲜啵
2011/10/10回复
沙律的话,比人的感觉就好似食紧KFC果D鲜蔬沙律。
埋单可以碌卡,唔错。



2011/10/10回复
fleatoutou:
D刺身望落好新鲜啵
查看原文
系啊,感觉都几新鲜的
2011/10/10回复
我本人超喜欢这家,这里的札幌拉面沙拉味道一流,分两超大,每次吃完那盘东西价格柚子金橘苏打就饱晒!!
2011/10/10回复
哇..真系好佩服你啊.可以发掘到咁多好吃噶!!
而且.拍到超诱人的说!!!
2011/10/10回复
monchhichibb:
我本人超喜欢这家,这里的札幌拉面沙拉味道一流,分两超大,每次吃完那盘东西价格柚子金橘苏打就饱晒!!
查看原文
札幌拉面现在还有?唔系已经执佐了咩?
2011/10/10回复
好耐都无人叫我阿靓了,哈哈,以前都有个网友甘叫我的
系啊,感觉呢间店都几新鲜啊,不过价钱就有少少贵咯,相对于中午饭黎讲。。。
2011/10/10回复
queenie_chu0328:
哇..真系好佩服你啊.可以发掘到咁多好吃噶!!而且.拍到超诱人的说!!!
查看原文
唔好甘客气喇,哈哈
下次有机会我地一齐去扫下街喇,其实我都好中意去稳D小吃的,云吞面啊,面包啊,都中意的
系呢,你有小朋友未架?
2011/10/10回复
郭小敏0929:
唔好甘客气喇,哈哈下次有机会我地一齐去扫下街喇,其实我都好中意去稳D小吃的,云吞面啊,面包啊,都中意的系呢,你有小朋友未架?
查看原文
好啊好啊.一齐去搵嘢吃!!

我仲读紧书....出年先毕业...
2011/10/10回复
郭小敏0929:
唔好甘客气喇,哈哈下次有机会我地一齐去扫下街喇,其实我都好中意去稳D小吃的,云吞面啊,面包啊,都中意的系呢,你有小朋友未架?
查看原文
我觉得.跟住你.就实冇死.实冇走宝!
2011/10/10回复
我真系稳左好耐嘎啦~~结果都系稳唔到个价钱。。
2011/10/10回复
哇!我会受唔起罗~~~!
一、我未死,二、我唔老~!
不过d食物好诱人啊~~!睇见都流口水~!
2011/10/10回复
懒洋洋猫儿:
我真系稳左好耐嘎啦~~结果都系稳唔到个价钱。。
查看原文
呃,唔好意思,无影晒
好似系49--56一个餐,我果个系平D,4字头的,同事果个贵D,5字头的
但其实有D韩式石锅饭之类的好似系3字头的,唔系好记得了,哈哈
2011/10/10回复
再见小言:
哇!我会受唔起罗~~~!一、我未死,二、我唔老~!不过d食物好诱人啊~~!睇见都流口水~!
查看原文
呃。。。人地个老细要求甘啊,都无办法,哈哈
小言都经常蒲美食版?
2011/10/10回复
queenie_chu0328:
好啊好啊.一齐去搵嘢吃!!我仲读紧书....出年先毕业...
查看原文
甘你平时都系广州啊?我都系要周末先得闲啊,平时要返工
学生真好,青春啊。。。。
2011/10/10回复
。。。。。。
2011/10/10回复
2011/10/10回复
为什么我的回复显示不出来?
2011/10/10回复
我刚才想说,我很喜欢逛美食版,且关注LZ很久了,你的美食帖跟你头像一样养眼~~
2011/10/10回复
猜你喜欢

为左2只鸡,系我要求太高了吗?

家公家婆我得罪你了吗?

【广州最惹味】人多更抵食@荣生集北水蛇粥

老公去世了,我要坚强活下去,比死更难受!

今日照四维彩超,终于见到小B可爱噶样啦!

【最西餐】好好味既Sa Mesa意大利餐厅

热点推荐

穷过苦过往往更懂珍惜

做一个等价值交换的的人,利益均等互补才长

别人说你别犟,只是每个人是思路不同

打断骨头连着筋,这就是亲戚

广州麻友优惠好物群 欢迎进群~

2026装修必进宝藏群 让你省心不踩坑

公司小花园新增新成员

治愈手工好去处|氛围感拼豆桌游小店探店

5. 见过故宫这些家具,才懂什么叫低调的奢

03.晒点、穷点,也没啥不好的

7.北京之行小插曲:安检虽严,风景与心安皆

魔法少女小圆广州万菱汇快闪|圆梦如织线下

扎心,昨天网上说豆角没炒熟中毒了

查看更多热点 >

回帖